Trevlig dag på stan!

Har haft en supertrevlig dag på stan idag!
Det började med att jag mötte Jonnah vid halv tolv kanske, då fick vi skjuts av hennes pappa till stan. Så gick vi runt i massa affärer sen köpte jag en tröja på vila. Köpte även en tröja och trosor på cubus & hårspännen på H&M.

Sen vid två-halv tre kom Jossan, Matilda & Linda till stan. Då gick vi först in på H&M sen gick vi vidare till Java och fikade där. Jag köpte blåbärspaj sen hade jag en ramlösa som jag drack till. Vi satt väl där på caféet i ungefär två timmar. Jossan & Matilda åt negerboll med gaffel! HAHAHA, bara för att jag inte hittade någon sked.
Sen efter vi hade fikat så gick vi runt lite till.
Vid tio över fem eller nått åkte jag och Jonnah hem, för vi hade varit på stan sen tolv. Och nu sitter jag här, lyssnar på bad romance, bloggar och städar rummet! (Y) , jag har möblerat om lite på rummet idag helt själv, jag är duktig. Fast mamma hjälpte mig med att flytta byrån för den är så tung och jag fick inte repa golvet.
Aja, nu ska jag fortsätta städa och säga åt katten att sluta riva ner mitt rum.
Puss!




En lila kofta från Vila. Den är mörkare i verkligheten


Skön hood-tröja från Cubus. Skitsnyggt med lite tjockare tights under,
eftersom att den går till rumpan.


Trosor från cubus och hårspännen från H&M, alltid bra att ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0