Ont överallt!

Världens bästa start på 2010 då... är sjuk! Har ont i hela kroppen och är förkyld. ÅHH!!
Bra start på året asså! Aja, jag måste bli frisk snart. För Louise ska ju komma hit nu, snart. Och då kan jag ju inte vara sjuk.
Jag tror att jag duschar för ofta, nooot good! Kanske därför jag blir sjuk helatiden..?`Kan man bli sjuk av att duscha? I have no idea.

Jag måste fixa mina naglar, dvs. ta bort det gamla nagellacket och ta dit nytt! Svårt att fixa nagellack på vänsterhand eller inte hand. Men naglarna.
eheheh, jag ska (som alla andra) göra ett collage med bilder och sånt från 2009. Puss på det!
Vi hörs senare! BYYYE


Kommentarer
Postat av: Louise

I will be there=), vi kanske borde snacka mera om det



KRAM

2010-01-02 @ 15:32:27
URL: http://forslundl.blogg.se/
Postat av: johanna

Krya på dig! <3 för du ska med och fika någon dag nästa vecka? :)

2010-01-02 @ 23:49:23
URL: http://littlemissj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0