Godmorgon!

Godmorgon!
Nu är det 2010 och jag vaknade precis. Eller 12.17 för att vara exakt.
Jag har knappt sovit någonting inatt, har haft sån hemsk hemsk huvudvärk, feber och ont i hela kroppen. Uschusch! Mådde även lite illa också, men det gick över. Det var nog inte bästa starten på året, men inte mitt fel att jag blev typ sjuk..? Nu har jag bara lite ont i huvudet och typ på axlarna, fråga inte varför. Febern och allt sånt är borta, jag som trodde att jag skulle vara sjuk i en hel evighet.

Igår iallafall så drack jag champagne med min syster vid tolvslaget, den var riktigt äcklig! Smakade öl, kanske för att jag inte mådde så bra men iallafall. Sen gick vi ut och kollade på smällare, kollade även på grannens som de skulle skjuta upp på tennisplanen. Riktigt fina!
Jag och Danne spelade även wii sports. Jag vann en gång på bowling! WOW, me good!
Sen somnade jag någon gång efter tolv då, typ vid kvart i ett. Jag vaknade massor av gånger men känner mig ganska pigg nu. Kändes skönt att sova ut eftersom att jag gick upp 8.20 igår och har knappt sovit något de senaste fyra dagarna. Nu ska jag fika lite med Marquz, så bloggar jag senare!
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0