börjar morgonen med frågor.

1. Vad heter du? (Ditt riktiga namn)
Linnéa

2. Vad kallas du?
neea,eea,lina

3. Vad vill du bli kallad?
ingen aning. neea blir väl bra

4. Födelsedatum?
930528

5. stjärntecken?
tvilling ;)

6. Har du Msn?
vem har inte ?

7. Har du helgon?
yes, men använder ej.

8. Vart bor du?
i gävle.

9. Vad har du för mobil?
En nokia...

10. Har du en egen dator?
Nej, men alltid tillgång till dator ;) typ..

11. Har du några husdjur?
fiskar sen har pelle flyttat hit typ. Och Pelle är en katt.

12. Vad ska du göra i sommar?
Sola & bada

13. Vilken är din favoritfärg?
turkos

14. Vad är ditt turnummer?
fyra

15. Har du någon sjukdom?
förkylning,eheh!

16. Vad älskar du mest?
finns så mycket.

17. Vilket är ditt favoritband?
jag orkar inte tänka, massor.

18. Favoritlåt med ditt favoritband?
förtsättning följer.



19. När har du namnsdag?
Jag vet inte.

20. Vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
bert arne karlsson

21. Vad heter du på din msn just nu?
llinnéah'               typ.

22. Hur många har du online?
vet inte , är inte online.

23. Vem är 15nde online?
-

24. Hur många har du blockat?
5-6 st tror ja

25. Hur många olika grupper har du?
en bara.

26. Har du några olästa mejl på hotmail?
tömde mina 56 olästa igår ;D

27. Vart skulle du bo om du fick välja?
i en villa nånstans, men inte här.

28. Bor du i lägenhet eller villa?
thahah, radhus!

29. Vad har du på dig?
bh,trosor å tröja.

30. Har du något i håret just nu?
toffs

31. Vad har du gjort idag?
vaknat, ätit lite frukost, kollat på mtv, duschat och nu sitter jag här.

32. Vad ska du göra imorron?
fika med brudsen! (Y)

33. Hur mår du just nu?
lite ont i halsen å förkyld, annars äre bra.

34. Har du några syskon?
ja

35. Vilket är ditt favoritdjur?
gris :D

36. Vad är det finaste som finns?
han

37. Vilken är din favoritdryck?
coca cola

38. Vilket är ditt favorit tv-program?
andra avenyn

39. Vilken är din favorit vecko dag?
fredag

40. Vem är din förebild?
min super coola syster mia och min ännu mer coolare bror robert.

41. Vad är bäst med dig?
allt

42. Har du några komplex?
who has not?

43. Hatar du någon just nu?
hata är ett starkt ord.

44. Saknar du någon just nu?
yes

45. Är du allergisk mot något?
nejs

46. Vad har du valt för bild här ovan?
skulle man göra det också?

47. Är du kär, isf vem?
jag vet inte längre. men typ .

48. Vad är din civilstatus?
snigel!

49. Vad har du för sexuell läggning?
hetro.

50. Är du homofob?
hahahha! hejdå

51. Använder du nagellack?
yesbox

52. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
inget :D

53. Har du eget rum?
i källarn.

54. Har du en dubbelsäng?
nej

55. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
ashley tisdale om jag får säga det själv.

56. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
vet intee e e

57. Hur lång är du?
jag vet inte, kortare än dig iaf!

58. Är du nöjd med dig själv?
ibland

59. Vad är du bra på?
att ha kul :D

60. Hur gammal önskar du att du var?
som jag är kanske? lite yngre ;D

61. Hur ser din dataskärm ut?
som en dataskärm ser ut ? tunn sak som är vit. fast det beror på vilken data jag sitter på :D (jag vet ju inte hur du är men jag brukar sitta på datan.)

62. Har du varit ute idag?
nej

63. Vem ringde du senast?
mobilen är uppe, så vet inte.

64. Vad var du senast arg på?
mamma

65. Vad har du för status på msn just nu?
offline

66. Vad har du ätit idag?
en halv macka, om ens de.

67. Önskar du att du var tjockare?
ja, lite.

68. Är du medlem på last.fm?
nej

69. Bäddar du sängen?
ibland, om jag orkar.

113. Har du lätt för att somna?
beror på. eh fråga 113?

70. Snarkar du?
vet inte. tror inte det

71. Vad har du som startsida?
google

72. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting

73. Vad har du för ögonfärg?
gröna

74. Vill du tatuera dig?
nej , eller kanske nått litet nånstans.

75. Vad har du för visningsbild på msn?
den jag la in nu tror ja ! ehehhe



76. Vilka sidor/program är du inne på nu?
bdb och blogg.se

77. Laddar du olagligt ner musik?
inte så ofta.

78. Är du emo?
nejtack

79. Vad stör du dig på?
dig

80. Vad är din favoriträtt?
kebab!

81. Filar du naglarna?
när det behövs

82. Har du fräknar?
nej, men vill ha lite.

83. Har du posters på dina väggar?
nej men foton.

84. Vilket ämne har du bäst betyg i?
jag vet inte, inget.

85. Vilket ämne har du sämst betyg i?
matte

86. Vem är din favorit lärare?
nån rolig :D

87. Vilken är din favorit loka?
usch!

88. Vilken är din favoritfilm?
a walk to remember

89. Vilken är den bästa musikgenren?
RnB eller jag vet inte massor.

90. vill du ha sex just nu?
näe

91. vem av alla du hånglat med är bäst på det?
vet inte. Vadå alla? :O

92. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
tack men nejtack.

93. Vilket är det bästa stället att ha sex på?
sängen kanske

94. Är du ofta sjuk?
ganska ofta förkyld och hosta

95. Gillar du anonyma bevakare?
klarar mig utan

96. Vågar du rapa högt inför andra?
beror på vilka andra.

97. Vilken är din favoritgrönsak?
gurka

98. Har du anorexia?
nejee

99. Vem shoppar du helst med?
jonnah :)

100. hur ofta sitter du vid datorn?
typ nån gång varje dag.

101. Har du klippt ditt eget hår?
bara lite i topparna.

102. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
nja, men blivit rätt besviken.

103. Vad klarar du dig inte utan?
musik och mina vänner !

104. är du natt eller dag människa?
dag

105. Är du transa?
vi säger så va

106. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
lite kanske, men man får ju ta det som det kommer.

107. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
bakåt

108. Är du laglig?
alltid

109. Värsta musikstilen?
nån dålig

110. Vilket rese sätt du föredrar (båt, bil osv.)?
bil

111. Vill du ha barn?
aa, sen.

112. Favorittparfym?
paris hilton

113. Är du beroende av nånting?
yesss

114. Vad vill du bli när du blir stor?
rik

115.Hur mycket är klockan nu?
11:49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0