TREDJE INLÄGGET! wooho

jajamensan fattas bara!
Nu är jag uppe i mitt tredje inlägg idag. Vet inte riktigt vad jag vill få fram av detta inlägg,  men iallafall så är det mitt tredje, sådeså! :)

Det blev inte att gå upp och kolla på tv, jag kollade runt lite på blogg-designer som man fick ta gratis istället. Hittade en jätte snygg (den jag har nu) men vi får se om jag byter till en annan. Jag vill ju helst ha en bild någonstans på headern, den blir mer personlig då. Menmen nu ska jag iallafall upp och dricka te och ta en macka sen ska jag sussalull!
Ha det super bra, och ta det lungt nu såhär på en lördagskväll!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Söt design tycker jag minsann. :)

Jag blir bara galen av att försöka ordna till min egna, så kanske ska kika in de där gratisdesignerna haha.

2009-11-28 @ 22:24:45
URL: http://ijuliasfantasi.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; Tack så mycket! Din är inte så tokig den heller! :)

2009-11-28 @ 23:28:50
URL: http://lisve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0