brunett så hett!

Ursäkta för inlägget igår!

_________________________

Idag har jag varit med min älskade bästa vän Frida!♥
Vi hade SKITKUL faktiskt! Först gick vi runt lite på stan och köpte hårfärg. :D
Sen gick vi runt lite till, frida köpte en jätte söt klänning och en tröja! Sen åkte vi hem till Frida,
då färgade hon håret på mig och jag på henne. Lika färg, fast hon hade brunt innan och jag hade blont. Men nu har jag brunt! :D Skit snyggt blev det, och jag är verkligen nöjd.
När vi hade färgat håret så torkade vi det och allt sånt man ska göra , sen knäppte vi massa skit snygga kort! Som troligen kommer upp i bloggen imorgon ;)
Aja, sen åkte jag hem vid tjugo över 8. Då åkte hon med mig för hon skulle till någon kompis som bor vi mig :)
Och nu sitter jag här och dunkar musik, ÅH LIVET LEKER!!! :D
Så har jag målat naglarna vinröda också, skit snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0